МАРКЕТИНГОВІ ІНТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА КЛІЄНТІВ, ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ

Автор(и)

  • А. ЗАХАРЕНКО-СЕЛЕЗНЬОВА ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор
  • В. ТРАЙНО ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор
  • Н. ЯЛОВЕГА ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі» Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-8

Ключові слова:

маркетингові інструменти впливу, лояльність споживачів, управління продажами

Анотація

В роботі наведено результати досліджень використання маркетингових інструментів впливу на клієнтів на прикладі діяльності виробничо-промислового підприємства – Товариство з обмеженою відповідальністю «Система модернізації складів» (ТОВ «СМС»). Приділено увагу маркетинговим інструментам впливу на клієнтів, висвітлено практичне застосування даних інструментів на клієнтів ТОВ «СМС». Використовуючи результати проведеного АВС-аналізу запропоновані подальші шляхи впливу на лояльність клієнтів за допомогою маркетингових інструментів впливу. Розглянуто формування лояльності споживачів/користувачів промислових товарів та обладнання. Доведено, що щомісячне проведення на підприємстві замірів індексу істинної лояльності та отримання відгуків клієнтів формує позитивне сприйняття підприємства ТОВ «СМС» майбутніми клієнтами. Розроблено програму залучення нових клієнтів,  апробовано та отримано перший результат.

Завантаження

Опубліковано

05.03.2021

Як цитувати

ЗАХАРЕНКО-СЕЛЕЗНЬОВА, А., ТРАЙНО, В., & ЯЛОВЕГА, Н. (2021). МАРКЕТИНГОВІ ІНТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА КЛІЄНТІВ, ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 290(1), 44-48. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-8