ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-32

Ключові слова:

міжнародний туризм, туристична привабливість, туристичний ринок, чинники розвитку, соціально-економічна ефективність, туристичні потоки

Анотація

У статті проаналізовані чинники міжнародного туризму, які можуть виступати драйверами розвитку туристичного бізнесу. Аналіз чинників проведено по відношенню до національного ринку та з урахуванням світових тенденцій. Встановлено, що основними чинниками, які впливають на розвиток міжнародного туристичного ринку, виступають статичні та динамічні фактори. Оцінку чинників у статті запропоновано здійснювати стосовно динамічних факторів, якими виступають, зокрема, соціально-економічні. Аналіз чинників зростання привабливості світової туристичної галузі проведено у розрізі субрегіонів. На національному рівні, дослідження чинників розвитку туристичного бізнесу пов'язуються  з критичним аналізом сучасного стану галузі. Так, у статті наведено матрицю позитивних (каталізаторів) і негативних (інгібіторів) чинників впливу на розвиток туристичної галузі України.  Надано оцінку соціально-економічній ефективності туризму з виокремленням відповідних показників. Фактологічна оцінка чинників розвитку туризму у статті  підкріплена  статистичними матеріалами.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021

Як цитувати

ПЕТРУШЕНКО, Ю., ЖУРАВКА, Ф., МАРЕХА, І., & НОВГОРОДЦЕВА, М. (2021). ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 294(3), 203-208. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-32