АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ

Автор(и)

  • С. КОВАЛЬЧУК Хмельницький національний університет Автор
  • Є. ЗАБУРМЕХА Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0000-0003-2223-3887

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-27

Ключові слова:

маркетинг, маркетингові комунікації, комерційний банк, прямий продаж, реклама, імідж, репутація

Анотація

В статті проаналізовано маркетингові комунікації комерційного банку та ступінь їх ефективності у просуванні банківських послуг. Зазначено перешкоди у розвитку маркетингових комунікацій комерційних банків України. Розглянуто класичні інструменти маркетингових комунікацій, обґрунтовано важливість та необхідність використання нових підходів до банківського маркетингу. Проведений аналіз основних властивостей, притаманних кожній категорії засобів маркетингових комунікацій. Визначені етапи управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021

Як цитувати