ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-15

Ключові слова:

маркетинг, електронна комерція, маркетинговий інструмент, Інтернет, інтернет-маркетинг

Анотація

У статті розглянуто значення електронної комерції в сучасних умовах ринку. Електронна комерція є величезною частиною всієї економіки і є життєво важливою для підприємств, які продають свою продукцію чи послуги в Інтернеті. Вона надає підприємствам можливість охопити більше клієнтів, ніж традиційна роздрібна торгівля. Оскільки так багато людей роблять покупки в Інтернеті, це найшвидший ринок роздрібної торгівлі. Розкрито основну мету інтернет-маркетингу. Завдяки високій пропускній здатності інформаційного потоку система (Інтернет) є головною ланкою в обміні товарами, послугами та інформацією сьогодні. Майже всі суб’єкти господарювання у світі зосереджуються на вдосконаленні інтернет-зв’язків для підвищення ефективності підприємницької діяльності. Для багатьох підприємців інтернет є основним способом розповсюдження інформації про свою продукцію та запрошень до співпраці. Обґрунтовано місце та роль електронної комерції як ефективного маркетингового інструменту.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021