НЕГАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУУ КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • М. ГОЛОВАЧ Київський національний університет технологій та дизайну Автор
  • О. БІЛОВОДСЬКА Київський національний університет технологій та дизайну Автор https://orcid.org/0000-0003-3707-0734

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-8

Ключові слова:

цифровий маркетинг, психологія, соціальна відповідальність, інтелектуальна власність

Анотація

Концепція цифрового маркетингу перш за все поширюється на мережу Інтернет, та безумовно здійснює на неї свій вплив. Наслідки цього впливу можуть бути як позитивні, так і негативні, і проявлятись деякі з них можуть не одразу, а з плином часу, маючи поступовий та накопичувальний характер. Нині цифровий маркетинг вже не є інновацією і стає звичним і повсякденним. Маркетологи, виробники та споживачі вже звикли до його позитивних аспектів, але не всі звертають увагу на його негативні тенденції. Визнавати такі тенденції та уникати їх – питання соціальної відповідальності бізнесу.

У статті досліджено негативні сторони цифрового маркетингу на прикладі деяких наслідків застосування та розвитку цифрових технологій за останні роки. Основна увага у висвітленій проблематиці приділяється соціально-культурній складовій.

Завантаження

Опубліковано

27.05.2021

Як цитувати

ГОЛОВАЧ, М., & БІЛОВОДСЬКА, О. (2021). НЕГАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУУ КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 292(2), 48-53. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-8