ОРГАНІЗАЦІЙНО-МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-70Ключові слова:
інновації, інноваційний потенціал, підприємницький потенціал, організаційно-маркетингове забезпечення, ділова активність, євроінтеграція, управлінняАнотація
У статті зроблено висновок, що інноваційна діяльність є складним поняттям, яке поєднує потік основних та супутніх інноваційних процесів з метою отримання кінцевого результату – інноваційного продукту. Досягнення відповідного результату можливе за умови розгляду інноваційного процесу як цілісного (узагальнюючого) явища та застосування комплексного підходу до управління інноваційним потенціалом підприємства. Узагальнено глобальні зміни, що відбуваються у соціальному житті та створюють виклики й перешкоди для розвитку підприємництва. Сучасні бізнес-структури намагаються адаптуватися до динамічного середовища, забезпечити ефективну роботу та активізувати інноваційні процеси.
Метою статті є дослідження особливостей управління підприємницьким потенціалом бізнес-структур в умовах глобальних викликів та використання маркетингових інструментів у формуванні ринкової ділової активності. Для дослідження використовувалися такі методи:
• системний – для розкриття змісту підприємницького потенціалу, дослідження маркетингових інструментів і важелів, уточнення місця маркетингового забезпечення в системі управління бізнес-структурами;
• структурно-логічний аналіз – для визначення особливостей сучасних тенденцій розвитку підприємницького потенціалу;
• графічний – для побудови логічної блок-схеми;
• логічне узагальнення – для уточнення рекомендацій.
У статті визначено сутність підприємницького потенціалу та місце інновацій і маркетингових інструментів у системі управління бізнес-структурами. Побудовано логічну блок-схему формування підприємницької ділової активності бізнес-структур на ринку. Проаналізовано особливості сучасних структурних проблем легкої промисловості України щодо формування підприємницького потенціалу, розвитку інноваційної діяльності та створення маркетингового забезпечення управління бізнес-структурами.
У статті використано елементи наукового дослідження, спрямованого на більш ефективне вирішення окремих питань. Для цього було зібрано й проаналізовано інформацію, що міститься в різних літературних джерелах, здійснено її узагальнення, сформульовано висновки та пропозиції. Встановлено, що характерною особливістю управління бізнес-структурами та їх підприємницьким потенціалом із використанням маркетингових інструментів є те, що стратегічне управління формується не як окремий напрям діяльності підприємства, а як коротко- або довгостроковий план розвитку бізнесу. Зроблено висновок, що в сучасних умовах одним із найпрогресивніших підходів до ведення прибуткового бізнесу є використання маркетингових інструментів в управлінні бізнес-структурами та їх підприємницьким потенціалом.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Антон БЕРДИЧЕВСЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

