КРУГОВА ЕКОНОМІКА:СТІЙКІ ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ В ІНДУСТРІЇ МОДИ

Автор(и)

  • О. ГАРАФОНОВА ДВНЗ «Київський національний університет Культури і мистецтв» Автор https://orcid.org/0000-0002-4740-7057
  • Д. ВЄТРОВА ДВНЗ «Київський національний університет Культури і мистецтв» Автор
  • О. МАРГАСОВА НУ «Чернігівська політехніка» Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-4

Ключові слова:

кругова економіка, стійкі бізнес-моделі, інновації, стратегічне управління, життєвий цикл товару, управління брендом, конкурентна стратегія, повільна мода

Анотація

У цій статті представлено принципи кругової економіки з точки зору моди. Розглянуто ключові аспекти інтеграції сталого розвитку в фешн-індустрії. Висвітлено різні підходи нових бізнес-моделей для циркулярності економіки. Визначено основні напрямки впровадження стратегій стійкості за рахунок трансформації бізнесу, що вимагає побудови нового рівня системи та радикальних інновацій.

Завантаження

Опубліковано

28.06.2021

Як цитувати

ГАРАФОНОВА, О., ВЄТРОВА, Д., & МАРГАСОВА, О. (2021). КРУГОВА ЕКОНОМІКА:СТІЙКІ ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ В ІНДУСТРІЇ МОДИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 296(4), 25-28. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-4