СУЧАСНІ МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-36Ключові слова:
ефективність, конкурентоспроможність, критерії оцінювання, методи оцінювання конкурентоспроможностіАнотація
У даній статті автори конкретизують зміст конкурентоспроможності підприємств сфери послуг, фактори впливу на неї та послідовність оцінки рівня конкурентоспроможності. Основними етапами оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств сфери послуг є вибір підприємств-конкурентів для порівняння, збір необхідної інформації про конкурентів, розробка системи оцінювання показників, розрахунок одиничних показників конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та його конкурентів і побудова порівняльних таблиць. Беручи до уваги, що основними факторами ефективної діяльності підприємств сфери послуг є складові їх маркетингового комплексу, автори пропонують визначити основними критеріями оцінювання рівня конкурентоспроможності цих підприємств п’ять показників, в основі яких лежать відомі 4Р, доповнивши їх ще одним фактором – продуктивність. Розглянувши різні підходи до класифікації методів оцінювання конкурентоспроможності, пропонуємо таку, яка дозволить комплексно оцінити об’єкт на кожному етапі дослідження.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 С. ДРАЖНИЦЯ, О. ДРАЖНИЦЯ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

