РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС: ІННОВАЦІЙНІ ЗМІНИ В УМОВАХ ПОШИРЕННЯ ВІРУСУ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-30Ключові слова:
інноваційні зміни, ресторанний бізнес, вірус COVID 19Анотація
У статті досліджено інноваційні зміни у ресторанному бізнесі в умовах поширення вірусу COVID‑19 в Україні та у зарубіжних країнах. Зазначено переваги від застосування інноваційних змін у сфері ресторанного бізнесу. Визначено, що саме культура доставки їжі і онлайн-замовлення почали розвиватися неймовірно швидкими темпами в Україні та у зарубіжних країнах. Такі додатки, як Delivery.com, Raketa, Glovo, стають одними з найпопулярніших додатків доставки їжі. Проаналізовано зручний сервіс для оформлення замовлення – телеграм-боти, сутність якого полягає у тому, що людина не тільки в електронному вигляді може переглянути пропозиції закладу, але й простежити усі стадії приготування замовленої страви, починаючи від надходження замовлення та закінчуючи готовим до отримання. Характеристика новітньої технології – ресторани без кас та продавців. Зауважено, що самообслуговування, будь-то за допомогою драйв-вітрин, інтернету чи цифрових платформ, досить швидко охоплює ресторанний бізнес, а потенціал цього ринку величезний. Визначено, що мобільні додатки у віртуальних об’єктах призвели до появи креативних напрямів розвитку підприємств ресторанного бізнесу та їх наближення до споживачів. Широкого використання набули і RFID-технології. Зроблено висновок, що стратегія адаптації кожного з ресторанних бізнесів до карантинних умов була унікальною, проте всі вони застосовували схожі методи для реорганізації своєї діяльності.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Н. ПРИЛЕПА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

