РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС: ІННОВАЦІЙНІ ЗМІНИ В УМОВАХ ПОШИРЕННЯ ВІРУСУ COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-30

Ключові слова:

інноваційні зміни, ресторанний бізнес, вірус COVID 19

Анотація

У статті досліджено інноваційні зміни у ресторанному бізнесі в умовах поширення вірусу  COVID‑19 в Україні та у зарубіжних країнах. Зазначено переваги від застосування інноваційних змін у сфері ресторанного бізнесу. Визначено, що саме культура доставки їжі і онлайн-замовлення почали розвиватися неймовірно швидкими темпами в Україні та у зарубіжних країнах. Такі додатки, як Delivery.com, Raketa, Glovo, стають одними з найпопулярніших додатків доставки їжі. Проаналізовано зручний сервіс для оформлення замовлення – телеграм-боти, сутність якого полягає у тому, що людина не тільки в електронному вигляді може переглянути пропозиції закладу, але й простежити усі стадії приготування замовленої страви, починаючи від надходження замовлення та закінчуючи готовим до отримання. Характеристика новітньої технології – ресторани без кас та продавців. Зауважено, що самообслуговування, будь-то за допомогою драйв-вітрин, інтернету чи цифрових платформ, досить швидко охоплює ресторанний бізнес, а потенціал цього ринку величезний. Визначено, що мобільні додатки у віртуальних об’єктах призвели до появи креативних напрямів розвитку підприємств ресторанного бізнесу та їх наближення до споживачів. Широкого використання набули і RFID-технології. Зроблено висновок, що стратегія адаптації кожного з ресторанних бізнесів до карантинних умов була унікальною, проте всі вони застосовували схожі методи для реорганізації своєї діяльності.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати