ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Г. ІВАНЧЕНКО Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету Автор https://orcid.org/0000-0002-5654-1514

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-25

Ключові слова:

корпоративна культура, пандемія COVID-19, організаційна культура, ситуаційні фактори, бізнес-культура

Анотація

У статті проаналізовано значення корпоративної культури в діяльності компанії. Визначено основні структурні елементи корпоративної культури. Встановлено, які особливості мають ситуаційні фактори на впроваджену в компанії організаційну культуру. Також відзначено, що для підтримки та розвитку корпоративної культури в умовах пандемії COVID-19 важливого значення набувають такі складові, як корпоративні цінності, роль лідера та бренд роботодавця. Запропоновано з метою удосконалення існуючої або формування нової корпоративної культури компанії провести детальний аналіз змін, що відбулися всередині організації, усунути застарілі практики, що втратили сенс та отримати зворотній зв'язок з боку працівників щодо сформованих основних ключових елементів нової або удосконаленої корпоративної культури.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ІВАНЧЕНКО, Г. (2021). ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 150-154. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-25