СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • В. БОНДАРЕНКО Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Автор https://orcid.org/0000-0003-4625-0112
  • С. КУЛАКОВА Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Автор https://orcid.org/0000-0002-7149-0356
  • К. КЛИМЕНКО Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Автор https://orcid.org/0000-0002-1874-1670
  • Я. ВЕРПЕТА Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Автор https://orcid.org/0000-0001-7397-3135

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-17

Ключові слова:

маркетинг, інструменти маркетингу, маркетингове середовище, інформаційні технології маркетингу

Анотація

У статті надано обґрунтування сучасного маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективної діяльності підприємства в нових умовах економічного оточення. Розглянуті різні підходи до визначення терміну «маркетинг». Досліджено зміст маркетингу в системі управління підприємством. Проаналізовано взаємозв'язок маркетингу і ефективної діяльності підприємства. Досліджено сутність маркетингової концепції управління підприємствами та визначено фактори, що призводять до її зміни, у тому числі під впливом розвитку інформаційних та Інтернет-технологій.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

БОНДАРЕНКО, В., КУЛАКОВА, С., КЛИМЕНКО, К., & ВЕРПЕТА, Я. (2021). СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 99-103. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-17