СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-17Ключові слова:
маркетинг, інструменти маркетингу, маркетингове середовище, інформаційні технології маркетингуАнотація
У статті надано обґрунтування сучасного маркетингу як одного з інструментів підвищення ефективної діяльності підприємства в нових умовах економічного оточення. Розглянуті різні підходи до визначення терміну «маркетинг». Досліджено зміст маркетингу в системі управління підприємством. Проаналізовано взаємозв'язок маркетингу і ефективної діяльності підприємства. Досліджено сутність маркетингової концепції управління підприємствами та визначено фактори, що призводять до її зміни, у тому числі під впливом розвитку інформаційних та Інтернет-технологій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 В. БОНДАРЕНКО, С. КУЛАКОВА, К. КЛИМЕНКО, Я. ВЕРПЕТА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

