РОЛЬ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ ПІВДНЯ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-14Ключові слова:
формальна, інформальна та неформальна освіта, розвиток територій, SMART-спеціалізація, пріоритетні ресурси регіону, сфера туризмуАнотація
У статті розглянуто сутність та передумови становлення та застосування інформальної та неформальної освіти в Україні. Визначено особливості інформальної та неформальної освіти. Показано зв'язок людського капіталу та інформальної і неформальної освіти. Обґрунтовано доцільність дослідження розвитку територій з позиції концепції SMART-спеціалізації. SMART-спеціалізація передбачає виявлення сильних сторін і розвитку конкурентних переваг регіону та визначення напряму стратегічного розвитку, пов’язаного з пріоритетними ресурсами регіону. Наведено приклади ресурсної спеціалізації територій півдня України. Особливу увагу приділено ресурсам, які використовуються в сфері туризму. Визначено роль інформальної та неформальної освіти у розвитку територій Півдня України на засадах SMART-спеціалізації, яка полягає у наступному: інформальна та неформальна освіта підвищують рівень знань населення території у контексті ефективного еколого-економічного використання місцевих ресурсів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Г. САВІНА, С. САВІН, О. ДЯГИЛЕВА, Д. МАКАРЧУК, І. СОКУР (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

