ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-53Ключові слова:
цифровізація, освіта, навчальний заклад, університет, цифрові навички, цифрові технології, онлайн-навчанняАнотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей трансформації системи освіти у відповідності до вимог цифрової економіки та суспільства. У статті проаналізовано сучасний рівень попиту на фахівців у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, а також структуру цифрових навичок населення у країнах Європи. Дослідження ключових трендів цифровізації суспільства засвідчило, що робота з інформацією стає одним з найбільш важливих вмінь сучасного світу, а цифрові технології та продукти використовуються майже в усіх галузях економіки. Було проведено аналіз найбільш важливих напрямків цифровізації навчальних закладів та досліджено основні переваги й недоліки цифровізації освіти як на рівні навчального закладу, так і для осіб, що навчаються. Підсумком дослідження стала систематизація основних напрямків, за якими має відбуватися процес цифрової трансформації навчальних закладів.