КРЕАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-67Ключові слова:
конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, креативний менеджмент, конкурентний потенціал, креативний підхід, зміцнення, стратегічне управлінняАнотація
У статті наголошено на важливості впровадження креативних підходів до зміцнення конкурентоспроможності підприємства як налагодження нового стилю стратегічного управління процесами формування унікальних конкурентних переваг, покращення конкурентного стану, нарощування конкурентного потенціалу. Аналіз останніх досліджень і публікацій засвідчив сформованість різних наукових припущень стосовно обрання та реалізації креативних підходів до зміцнення конкурентоспроможності підприємства. Визначено базові положення реалізації креативних підходів до зміцнення конкурентоспроможності підприємства. Наголошено, що правильно обраний креативний підхід і формує правила та прийоми ефективного досягнення стратегічних цілей зміцнення конкурентоспроможності підприємства. Визначено базові процедури розроблення та впровадження креативних підходів до зміцнення конкурентоспроможності підприємства, що орієнтовані на покращення системи управління ресурсним забезпеченням та обрання стратегічних векторів розвитку підприємницької діяльності. Встановлено, що застосування креативних підходів є провідним інструментом ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства, у результаті чого можливо досягнути її зміцнення у стратегічній перспективі.