ПОЛІТИКА ПОКРАЩЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ЗОВНІШНІМИ СУБ’ЄКТАМИ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-12

Ключові слова:

політика розвитку, логістична діяльність, підприємство, управління витратами, споживач

Анотація

У статті проведено критичний аналіз поточного стану та проблем логістичної діяльності підприємств. Визначено сутність та особливості розвитку логістичної діяльності підприємств. Сформовано рекомендації щодо реформування логістичних процесів. Обґрунтовано теоретичні положення і практичні рекомендацій стосовно покращення взаємодії із зовнішніми суб’єктами в системі розвитку логістичної діяльності підприємства. Здійснено стратегічне групування споживачів підприємства за профілем їх прибутковості для підприємства. Розроблена стратегія взаємодії з споживачами різних категорій. Узагальнено характеристики та особливості постачальників, які необхідні для оптимізації логістичної діяльності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

САВІН, С., ДЖЕРЕЛЮК, Ю., & ВОСКРЕСЕНСЬКА, О. (2021). ПОЛІТИКА ПОКРАЩЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ЗОВНІШНІМИ СУБ’ЄКТАМИ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(2), 72-76. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-12