МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯМ В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-11Ключові слова:
фінансовий менеджмент, ціноутворення, оцінювання якості управління, методика аналізу, розвиток промислових підприємствАнотація
У статті наведено результати розробки та апробації авторського методичного підходу до аналізування й оцінювання якості управління ціноутворенням на продукцію промислового підприємства. Виявлено позитивні та негативні аспекти стратегічного управління ціноутворенням на продукцію підприємства. Запропоновано врахування коефіцієнта цінової еластичності як важливої аналітичної характеристики, з одного боку, аналізування якості управління ціноутворенням в системі фінансового менеджменту бізнесу, а, з іншого, – планування цін на продукцію підприємства. Наведено приклади аналізування: 1) структурних елементів ціни та рівня рентабельності продукції підприємства; 2) частки окремих видів продукції у загальних обсягах чистого доходу від реалізації продукції, рівня оптово-збутової надбавки і прибутку, впливу зміни останніх на рівень операційного прибутку промислового підприємства. Зроблено висновки щодо подальшого розвитку системи аналізування ціноутворення на продукцію в системі фінансового менеджменту підприємства.