ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА РОЗПОВСЮДЖЕННЯ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-1Ключові слова:
корпоративна соціальна відповідальність, КСВ, благодійність, Covid-19, карантин, дистанційний робочий процес, ефективний менеджментАнотація
Стаття присвячена складовим ефективного менеджменту соціальної відповідальності бізнесу під час карантину та розповсюдження Covid-19. Стаття надає визначення явищу корпоративної соціальної відповідальності, наголошує на його важливості під час пандемії. У статті проаналізовано та зазначено статистичні дані, пов’язані з поширенням Covid-19, наведено зарубіжний та вітчизняний досвід торгових підприємств щодо поширення принципів соціальної відповідальності бізнесу, наведені основні елементи та складнощі дистанційної роботи, представленні графіки для кращого розуміння матеріалу. Разом з тим, ідентифіковано особливості менеджменту, орієнтованого на якісне та результате управляння соціальною відповідальністю підприємства, застосованого як до суспільства в цілому (партнерів, населення), так і для усього персоналу підприємства під час карантину, зазначено фактори, на які слід звернути увагу менеджерові при керуванні робочим процесом.