ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ХАРЧОВОГО ПРОДУКТУ: АСПЕКТИ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-26Ключові слова:
ринок харчових продуктів, просування, інновації, цільова аудиторіяАнотація
У статті наведено результати аналізу розвитку ринку ковбасних виробів в динаміці: визначено основні тенденції, фактори, проблеми розвитку. Результати проведеного дослідження дозволили визначити фактори споживчого вибору варених ковбас, готовність споживачів змінювати звички в харчуванні; місця реалізації продукції (супермаркети, спеціалізовані магазини) та критерії, на які слід звертати увагу під час розробки товару. Опрацювання даних опитування щодо найбільшої цінності для споживачів, яку для них представляють ковбасні вироби, дозволило пріоритетність емоційних над раціональними мотивами споживчого вибору. Розроблено профіль цільової аудиторії та засоби просування вареної ковбаси збагаченої на кальцій на ринок. Одержані результати можуть бути корисними під час формування маркетингової політики підприємств, що працюють на ринку м’яса та м’ясопродуктів у сегменті ринку здорового харчування, а також для формування інструментів комплексу маркетингу для виведення їх на ринок.