ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ HR-МАРКЕТИНГУ В ОЦІНЮВАННІ ФАКТОРІВ ЯКОСТІ ТРУДОВОГО ЖИТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-24

Ключові слова:

персонал, HR-маркетинг, HR-маркетинговий підхід, HR-фахівець, HR-маркетолог, HR-бренд, якість трудового життя, задоволеність працівників, трудова активність

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність застосування інструментів HR-маркетингу в оцінюванні факторів якості трудового життя на підприємстві. Здійснено аналіз сучасних трендів у розвитку HR-процесів. За результатами анкетування працівників стосовно задоволеніості різними факторами якості трудового життя визначено ті з них, які здійснюють позитивний (негативний) вплив на співробітників та результати їх праці. За результатами дослідження запропоновано заходи щодо підвищення якості трудового життя та задоволеності працівників соціально-трудовою сферою підприємства.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

ТЕЛЬНОВ, А., & РЕШМІДІЛОВА, С. (2021). ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ HR-МАРКЕТИНГУ В ОЦІНЮВАННІ ФАКТОРІВ ЯКОСТІ ТРУДОВОГО ЖИТТЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 148-151. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-24