ВПЛИВ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТРЕНДІВ НА ОНОВЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-22

Ключові слова:

маркетингові тренди, медичний маркетинг, цифрові маркетингові інструменти, діджиталізація

Анотація

В статті досліджено вплив глобальних маркетингових трендів на оновлення інструментів медичного маркетингу, які стають більш клієнтоорієнтованими, пацієнтоцентричними, персоналізованими, сервісними, діджиталізованими, партнерськими та соціально-орієнтованими. Розглянуто вплив пандемії COVID-19 на діяльність провайдерів медичних послуг, інвесторів та споживачів. Відзначено, що нові маркетингові технології та інструменти, інноваційність самих медичних процесів, активна діджиталізація, глобальна автоматизація процесів обслуговування клієнтів та надання медичних послуг, зміна пріоритетів із «медицини хвороб» на «медицину здоров'я» відрізняють сучасний маркетинг у медичній сфері. Наголошено, що сьогодні світові венчурні інвестиції активно спрямовуються в цифрову медицину – Digital Health.

Зроблено висновок, що ринок медичних послуг трансформується під впливом глобальних, національних та регіональних чинників, його учасники переорієнтовують надання медичних та соціальних послуг на створення цінностей, підвищують ефективність своєї діяльності, оптимізують виробничі та маркетингові витрати, удосконалюють логістику, розвивають медичний та лабораторний ритейл, оновлюють методи, інструменти та технології маркетингу, поліпшують сервісну складову, активно займаються діджиталізацією маркетингового інструментарію та оцифровкою медичних та лабораторних процесів.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

БУДНІКЕВИЧ, І., КОЛОМИЦЕВА, О., & ШПАЮК, О. (2021). ВПЛИВ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТРЕНДІВ НА ОНОВЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 135-142. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-22