МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-21Ключові слова:
інструменти маркетингу, економічна безпека підприємства, маркетингова складова економічної безпеки підприємства, маркетинг-мікс, функціональні складові економічної безпеки підприємстваАнотація
У статті визначено роль та значення маркетингу та його інструментів з позиції забезпечення економічної безпеки підприємства. За результатами цього розкрито змістове наповнення маркетингової складової економічної безпеки підприємства. Наведено авторське визначення категорії «інструменти маркетингу», що застосовуватимуться з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. Актуалізовано необхідність здійснення класифікації інструментів маркетингу та запропоновано класифікаційні ознаки й систематизовано маркетингові інструменти відповідно до кожної із них. Визначено основні завдання інструментів маркетингу в контексті забезпечення економічної безпеки підприємства. Акцентовано увагу на змінах, що відбулись у маркетинговій сфері внаслідок трансформації маркетингового середовища, що спричинено поширенням Covid - 19.