ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ З УРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РИНКОВОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • М. ФЕДОРЕНКО Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» Автор https://orcid.org/0000-0002-9129-9508

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-20

Ключові слова:

маркетингово-логістична діяльність, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, логістика, ланцюги постачань, концептуальна модель, механізм

Анотація

У статті досліджено і розглянуто варіанти організації маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві та розроблено механізм управління маркетингово-логістичною діяльністю підприємства з метою їх впровадження в діяльність підприємства. За допомогою теоретичного аналізу процесів управління маркетингово-логістичною діяльністю та аналізу моделей, методів та механізмів функціонування маркетингово-логістичної системи підприємства розглянуто сутність, визначено мету, зміст, завдання, основні принципи, а також закони відтворення маркетингово-логістичної діяльності в мінливих ринкових умовах, виявлено взаємозв'язок маркетингу та логістики на всіх рівнях реалізації маркетингово-логістичної стратегії підприємства.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

ФЕДОРЕНКО, М. (2021). ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ З УРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РИНКОВОГО РОЗВИТКУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 124-129. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-20