ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ З УРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РИНКОВОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-20Ключові слова:
маркетингово-логістична діяльність, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, логістика, ланцюги постачань, концептуальна модель, механізмАнотація
У статті досліджено і розглянуто варіанти організації маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві та розроблено механізм управління маркетингово-логістичною діяльністю підприємства з метою їх впровадження в діяльність підприємства. За допомогою теоретичного аналізу процесів управління маркетингово-логістичною діяльністю та аналізу моделей, методів та механізмів функціонування маркетингово-логістичної системи підприємства розглянуто сутність, визначено мету, зміст, завдання, основні принципи, а також закони відтворення маркетингово-логістичної діяльності в мінливих ринкових умовах, виявлено взаємозв'язок маркетингу та логістики на всіх рівнях реалізації маркетингово-логістичної стратегії підприємства.