КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-16Ключові слова:
маркетинг, маркетинг-менеджмент, управління, ефективністьАнотація
В статті висвітлено основні проблеми застосування концепції маркетинг-менеджменту на підприємстві. Зазначено на актуальності досліджуваної теми в умовах ринкових відносин. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що в складних динамічних умовах функціонування сучасних підприємств різко підвищилося значення управлінських аспектів в маркетинговій діяльності, що дозволить підприємствам вижити у конкурентній боротьбі у довгостроковій перспективі.
Проаналізована діяльність підприємства, яке працює на ринку виробництва промислових газів України, оцінені перспективи його подальшого розвитку. Зазначено на необхідності вдосконалення управління його маркетингової діяльності. Проведене маркетингове дослідження діяльності підприємства шляхом експертного опитування, а також за допомогою SWOT-аналізу, матриці Мак Кінсі. За його підсумками зазначено на основних недоліках в організації діяльності підприємства, визначено напрями розвитку його потенціалу. Зазначено, що доцільним виявиться посилення маркетингової спрямованості діяльності підприємства, що дозволить покращити діяльність підприємства в цілому.
Запропоновано управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі вдосконалення його асортиментної та цінової політики.