ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SMM ДЛЯ ЕФЕКТИНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-2

Ключові слова:

ресторанний бізнес, управління, маркетинг, соціальні медіа

Анотація

У статті актуалізовано проблему використання соціальних мереж, що обумовлена зростанням конкуренції  та активним розвитком маркетингу як в цілому світі, так і в Україні. Компаніям необхідно більше коштів витрачати на просування саме свого товару, щоб він не загубився серед маси інших, однак пандемія, спричинена Covid-19, призвела до скорочення маркетингових бюджетів. При цьому зростає необхідність пошуку економічних та ефективних способів комунікації зі споживачами. Підприємствам рекомендовано звернути особливу увагу на інструментарій Інтернет-маркетингу, що передбачає просування ресторанного продукту, самого підприємства ресторанного бізнесу та його бренду за рахунок використання соціальних медіа, контент яких створюється чи оновлюється за рахунок зусиль власників і відвідувачів, а саме на соціальному медіа-маркетингу. Підкреслено, що ті компанії, які добре знають і розуміють свого споживача і конкурента, проводять ефективну комунікаційну політику, матимуть успіх на ринку. У статті проведено дослідження існуючих методів SMM просування для застосування в ресторанному бізнесі, серед яких були розглянуті таргетована реклама, SEO-просування, взаємодія з користувачами, конкурси, реклама в спільнотах. Основну увагу приділено методу оцінки ефективності просування та комунікаційній результативності SMM для підприємств ресторанного бізнесу.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

TОМАЛЯ T. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SMM ДЛЯ ЕФЕКТИНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 16-19. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-2