ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В СИСТЕМІ ДЕТЕРМІНАНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-70Ключові слова:
конкурентна парадигма, знання, конкурентна перевага, технологічний розвиток, нова індустріалізація, смартизація, бізнесАнотація
Робота присвячена систематизації наукового доробку в сфері використання потенціалу цифрових технологій для управління конкурентоспроможністю сучасного бізнесу. У статті розглянуто передумови поширення використання штучного інтелекту в діяльності компаній. Наведено приклади ефективної імплементації інструментарію штучного інтелекту для формування конкурентних переваг бізнесу. Узагальнено продуктивні шляхи використання штучного інтелекту для покращення управління знаннями та економії часу. Досліджено інформаційний, часовий та технологічний вимір конкурентоспроможності сучасного бізнесу. Висвітлено важливість для функціонування штучного інтелекту потужної апаратної бази, в якій ключову роль відіграють напівпровідникові технології. Окреслено перспективи використання в найближчому майбутньому квантових технологій.