ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-44Ключові слова:
цифровізація освіти, глобальне освітнє середовище, цифрові комунікації, цифрові педагогічні технології, цифрова мова, педагогічні технології дистанційного навчанняАнотація
У статті досліджено передумови та сучасні тенденції глобальної цифровізації освіти. Обґрунтовано необхідність використання нових цифрових педагогічних технологій та окреслено можливості доступу до різних інструментів галузі змішаного навчання. Підтверджено, шо цифровізація освітнього середовища розширює межі можливостей комунікацій, змінює соціальну ситуацію, трансформує мотиваційно-ціннісну сферу, впливає на особистісне та професійне самовизначення учнів і студентства. Виявлено, що впровадження цифрових технологій в освіті є домінуючою тенденцією реформування та модернізації глобального освітнього середовища і передбачає перетворення всіх типів інформації на цифрову мову.

