КРИЗA В ПІДПРИЄМНИЦТВІ – СУТНІСТЬ ТА НЕОБХІДНІСТЬ УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-38

Ключові слова:

криза, кризові явища, кризова ситуація, кризовий стан, антикризове управління

Анотація

В статті розглянуто теоретичні передумови управління кризою в підприємництві. Досліджено підходи щодо виокремлення її класифікаційних ознак. Виокремлено основні етапи розвитку кризи в підприємстві. Визначено основні чинники, що впливають на виникнення кризових явищ. Обґрунтовано, що в умовах трансформації доцільно виокремити дефініцію «кризи в підприємництві» як окремий об’єкт управління.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2022

Як цитувати

КУПАЛОВА, Г., ГОНЧАРЕНКО, Н., КОРЕНЄВА, Н., & МАЛІНОВСЬКА, Д. (2022). КРИЗA В ПІДПРИЄМНИЦТВІ – СУТНІСТЬ ТА НЕОБХІДНІСТЬ УПРАВЛІННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 302(1), 228-232. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-38