ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ туристичних ІНФЛЮеНСЕРІВ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-28Ключові слова:
туризм, інфлюенсер, цифровізація, інстаграм, ютюб, УкраїнаАнотація
У статті детально розглянуто теоретичні основи діяльності інфлюенсерів. З’ясувалося, що діяльність інфлюенсерів є провідною формою освіти та реклами в 21 столітті, і її можна охарактеризувати як діяльність галузі, яка намагається просувати продукти для підвищення впізнаваності бренду за допомогою контенту, який поширюють користувачі соціальних мереж, які вважаються впливовими. Проаналізовано процес цифровізації як головної передумови розвитку інфлюенсерської діяльності. Розглянуто підходи до розуміння та особливостей роботи інфлюенсерів туризму. Індустрія туризму є однією з тих ніш, на які сильно впливає діяльність впливових осіб. Туристські інфлюенсери України в 21 столітті дуже важливі. Вони працюють переважно на таких онлайн-платформах, як Instagram та YouTube. Досліджено рівень та особливості цифровізації, структуру ринку діяльності туристичних інфлюенсерів та особливості їх роботи в Україні. Найпопулярніші українські туристичні інфлюенсери багато подорожують по світу, але деякі присвячують багато часу дослідженню рідної країни, пошуку унікальних місць та туристичних об’єктів. Зазвичай головна мета їхніх блогів – популяризація українських місць, які ще невідомі пересічному туристу. Визначено проблеми та перспективи організації діяльності туристичних інфлюенсерів в Україні та розроблено рекомендації щодо вдосконалення їх роботи. Усі впливові особи в Україні не захищені та не регулюються законом. Існує також проблема відсутності правильної термінології, яка використовується стосовно інфлюенсерів. Вже зараз нові соціальні мережі стають популярними серед молодого покоління, тому українські туристичні інфлюенсери повинні використовувати ці платформи у своїй роботі.