УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-23Ключові слова:
маркетинг, менеджмент, готельне господарство, готельний бізнес, туризм, інвестиційна привабливість, стратегія розвитку, маркетингові комунікаціїАнотація
У статті проведенно аналіз, щодо необхідністі використання маркетингу в діяльностіготельно – ресторанного комплексу, досліджено зміст маркетингу в системі управління готельним підприємством.
Обгрунтовано основні тенденції розвитку готельного господарства в Україні. Досліджено основні фактори, які впливають на процес формування готельного бізнесу в країні та визначенні основні напрями для розвитку та покращення ефективності роботи підприємств готельно – ресторанної індустрії з використанням комунікацій. Визначено, що підхід до маркетингових комунікацій як до об’єкта управління передбачає необхідність приділення значної уваги організації комунікаційної діяльності, активізації рекламно-інформаційної роботи як на самому підприємстві, так і з іншими суб’єктами туристичного ринку. Визначено, що для створення такої управлінської оболонки, дає змогу збільшувати комунікаційниї на національному інтегрованому та корпоративному рівні. У системі маркетингу інформованість підприємства має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ситуації, що склалася на ринку. Організація маркетингової діяльності повинна спиратися на інформаційну систему. Наведена схема планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено основні підходи, за якими підприємства проводять свою маркетингову діяльність.