НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-12Ключові слова:
організаційна культура, моделі організаційної культури, інноваційна культура, інноваційні цінності, інноваціїАнотація
У статті розглянуто організаційну культуру підприємства як важливу внутрішню підсистему та умову ефективної реалізації цілей його розвитку. Встановлено, що сучасний етап суспільно-економічних відносин вимагає активізації інноваційної діяльності, спрямованої на розробку та впровадження інновацій, як для задоволення потреб споживачів, так і з метою вдосконалення внутрішніх бізнес-процесів. Оскільки інноваційна активність підприємства значною мірою є похідною від стану організаційної культури, важливим завданням постає посилення її інноваційної складової, що передбачає формулювання та дотримання інноваційних цінностей, висвітлення яких має знайти місце в документах підприємства, системі мотивації діяльності, прозорих механізмах комунікації та рішеннях, що приймаються керівництвом.