НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Т. СОБОЛЄВА Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-7818-145X
  • Т. НЕЗАМЕДІНОВА Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-12

Ключові слова:

організаційна культура, моделі організаційної культури, інноваційна культура, інноваційні цінності, інновації

Анотація

У статті розглянуто організаційну культуру підприємства як важливу внутрішню підсистему та умову ефективної реалізації цілей його розвитку. Встановлено, що сучасний етап суспільно-економічних відносин вимагає активізації інноваційної діяльності,  спрямованої на розробку та впровадження інновацій, як для задоволення потреб споживачів, так і з метою вдосконалення внутрішніх бізнес-процесів. Оскільки інноваційна активність підприємства значною мірою є похідною від стану організаційної культури, важливим завданням постає посилення її інноваційної складової, що передбачає формулювання та дотримання інноваційних цінностей, висвітлення яких має знайти місце в документах підприємства, системі мотивації діяльності, прозорих механізмах комунікації та рішеннях, що приймаються керівництвом.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2022

Як цитувати

СОБОЛЄВА, Т., & НЕЗАМЕДІНОВА, Т. (2022). НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 302(1), 74-77. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-12