ОСНОВНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-29Ключові слова:
мобільний маркетинг, цифровий маркетинг, SMS та MMS маркетинг, мобільні додатки та реклама, штучний інтелект, QR-коди, AR та VR технологіїАнотація
У цій статті розглядається використання мобільного маркетингу для маркетингових досліджень, саме мобільний маркетинг є ефективним підходом, що дозволяє збирати великі обсяги даних, аналізувати поведінку користувачів і покращувати маркетингові стратегії на основі отриманих результатів. Мобільні пристрої, такі як смартфони і планшети, є основними інструментами для взаємодії зі споживачами, тому мобільний маркетинг дає можливість отримати релевантні дані про аудиторію споживачів. Спостерігається дедалі частіше використання QR-кодів, важливість яких останнім часом зростає. Таким чином, цифровий маркетинг стає частиною інтегрованих маркетингових комунікацій і зараз має важливе значення для успіху будь-якої компанії в будь-якій галузі. У статті розглядаються основні особливості методів, інструментів та технологій мобільного маркетингу як сучасного підходу до бізнес-комунікації. Розглянуто систему, яка підпорядковує всі інструменти мобільного маркетингу, включаючи мобільні додатки, на етапах їх розробки, впровадження та використання, від оптимізації на ринку до використання QR-кодів. Застосування QR-кодів значно зросло за останні роки, оскільки вони стали зручним інструментом для передачі інформації та інтерактивної взаємодії в багатьох сферах.
Також у статті розглянуто зростання кількості підписок на мобільні мережі у всьому світі з 2016 по 2024 рік, з прогнозами по 2028 рік. Зростання кількості мобільних підписок демонструє, що розробники, бізнес і користувачі зацікавлені в додатках, що доводить актуальність цієї теми. Мобільний маркетинг є глобальним трендом, який має значний вплив на економіку, суспільство та розвиток технологій. У публікації окреслено переваги та недоліки, а також показано потенціал для подальшого розвитку мобільного маркетингу.