ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-16Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, зовнішньоекономічні діяльності, штучний інтелект, інформаційні системи, зовнішня торгівляАнотація
У статті визначено роль етичного аспекту впровадження технологій на основі штучного інтелекту в маркетингову діяльність сучасних компаній. Встановлено, що маркетинг на основі штучного інтелекту значною мірою покладається на збір та аналіз персональних даних. Виявлені головні етичні виклики використання штучного інтелекту. Надано рекомендації щодо подолання зазначених викликів.
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) за останні 60 років значно трансформували життя людства. Використання можливостей "цифрової революції" дозволило деяким країнам зробити суттєвий прорив, досягти стабільного економічного зростання, а також розвинути національний людський і технологічний капітал. Однак глобальне поширення ІКТ спричинило також ряд негативних тенденцій і загроз, що становлять ризики для стійкого розвитку та стабільності світової економічної та політичної системи.
Компанії, які хочуть залишатися конкурентоспроможними в сучасну епоху, повністю розуміють важливість інформаційних технологій у різних аспектах своєї діяльності. Інформаційні технології вже не розглядаються лише як інструмент, а як основний фундамент, що дозволяє бізнесу працювати ефективно та результативно. У кожному аспекті бізнесу, від управління ланцюгами поставок, маркетингу до обслуговування клієнтів, інформаційні технології є основою, яка підтримує різні види діяльності. Застосування інформаційних технологій дозволяє компаніям автоматизувати рутинні завдання, підвищити точність даних і прискорити процеси прийняття рішень. Маючи швидкий і легкий доступ до даних та інформації, керівництво може раніше виявляти можливості та виклики, а отже, швидше реагувати на ринкові зміни. Крім того, інформаційні технології також дозволяють компаніям посилити взаємодію з клієнтами за допомогою цифрових платформ, покращити клієнтський досвід та підвищити лояльність.