РОЗВИТОК ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В КРАЇНАХ ЄС
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-5Ключові слова:
підприємництво, туристичне підприємництво, потенціал, потенціал туристичного підприємництва, виробничий потенціал, структура потенціалу, прогноз потенціалу, розвиток потенціалу, ЄСАнотація
У статті розглянуто сучасні підходи до трактування поняття «виробничий потенціал». Обґрунтовано доцільність використання ресурсного підходу до оцінки розвитку виробничого потенціалу туристичного підприємництва. Проаналізована структура виробничого потенціалу туристичного підприємництва країн ЄС за класом житла для туристів та кількістю ліжко-місць. Визначено тенденції зміни структури виробничого потенціалу туристичного підприємництва в ЄС протягом 2011–2020 років. Проаналізовано темпи зростання кількості ліжко-місць у різних засобах розміщення туристів у розрізі країн ЄС. Проведено моніторинг динаміки виробничого потенціалу туристичного підприємництва ЄС, зокрема за такими показниками як темпи зростання кількостей засобів розміщення туристів, спалень в готелях, ліжко-місць. Здійснено ранжування європейських країн за темпом зростання загальної кількості ліжко-місць у засобах розміщення туристів у 2011–2020 роках. За допомогою VAR-моделювання складено прогноз розвитку виробничого потенціалу туристичного підприємництва ЄС до 2030 року.