МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКОЮ УСТАНОВОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-308-4-21Ключові слова:
банківська установа, банківський сектор, маркетинг, маркетинговий менеджмент, бізнес-процес, програмне забезпеченняАнотація
У статті проведено дослідження щодо впровадження у бізнес-процес банку програмного забезпечення. Маркетинговий менеджмент відіграє вагому роль в системі управлянні банківською установою. Так, особливо яскраво це проявляється у його маркетинговій діяльності. Постійна конкурентна боротьба в банківському секторі створює необхідність у пошуку нових форм впливу на клієнтів банку. Для цього необхідно розуміти, які сильні сторони має банк-конкурент і відповідно до того формувати власну маркетингову стратегію розвитку. Маркетингове дослідження є саме тим інструментом, який дозволяє зібрати, проаналізувати та визначити напрями розвитку банківської установи. Головним фактором в даному процесі стає – час. Чим швидше та у повному обсязі буде отримана вся необхідна інформація, тим більш є шансів прийняти зважене управлінське рішення, яке дозволить перемогти у конкурентній боротьбі. Отже, трансформація бізнес-процесу за рахунок впровадження програмного забезпечення стає суттєвою перевагою, яка дозволяє отримати позитивний ефект від таких дій.