МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-48Ключові слова:
маркетингова діяльність, соціально-медійний маркетинг, електронна комерція, соціальні мережі, маркетингова стратегія, канал комунікації, кризаАнотація
У статті досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи спричиненою COVID-19 та воєнним станом в Україні. Розглянуто сутність і відмінність електронної комерції від традиційної. Проаналізовано динаміку зростання користувачів інтернетом та онлайн-продажів в Україні за останні роки. Виявлено ефективний та бюджетний маркетинговий канал комунікації, визначено його переваги та завдання. За підсумками проведених досліджень запропоновано рекомендації щодо напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємствам, які функціонують в умовах кризи.
Завантаження
Опубліковано
26.05.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
БУБЕНЕЦЬ, І., & ЧАТЧЕНКО, О. (2022). МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 323-326. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-48