ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-41

Ключові слова:

CRM системи, класифікація, принципи побудови, інформаційні технології

Анотація

У статті аналізуються системи CRM. Подано концепцію та принципи їх роботи. Проаналізовано процес впровадження CRM систем. Крім того у статті наведено поняття CRM системи.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

ВОЛОБОЙ, А., МОКРА, А., БЄЛОЗЕРЦЕВ, В., & ЄЛІСЄЄВА, О. (2022). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 278-281. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-41