УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-5Ключові слова:
товарознавство, торговельне підприємництво, комерційна діяльність, товарна інноваційна політика, роздрібна торгівляАнотація
У статті досліджується важливість і необхідність асортиментної політики, сформульовані цілі асортиментної політики, визначено вплив асортиментної політики на розвиток сучасних підприємств. У ході дослідження з’ясовано, що зростаюча потреба комплексного підходу у вирішенні питань формування принципів ведення товарної інноваційної політики та реалізації її ключових функцій у сфері розвитку торговельного підприємництва в системі роздрібної торгівлі. Запропоновано орієнтири підвищення ефективності побудови асортиментної політики підприємств у сучасних ринкових умовах.
Завантаження
Опубліковано
26.05.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
КОЧНОВА, І., & ОНУФРІЄНКО, Н. (2022). УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 43-46. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-5