РЕКРУТИНГ ЯК СКЛАДОВА ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-1Ключові слова:
рекрутинг, цифрова стратегія, менеджмент персоналу, цифрова трансформаціяАнотація
У статті проведено огляд надсучасних систем автоматизації рекрутингу, які допомагають компаніям проводити більш ефективну та доцільну роботу з персоналом. Встановлено, що наразі на ринку є багато пропозицій програмного забезпечення, яке розраховано для різного розміру компаній та бюджету. Кожного року з’являються нові технології, завдяки розвитку цифрової трансформації бізнес-процесів менеджменту персоналу. Виявлено, що компанії недостатньо використовують дані можливості, тому що не завжди мають на це ресурси та достатньо обізнані в цьому питанні. Не зважаючи на це, все більше компаній починає розуміти потенціал використовування систем автоматизації для поліпшення процесу пошуку та найму кваліфікованих кандидатів на роботу, тому дана тема буде актуальною найближчим часом. Впровадження автоматизації рекрутингу як складової цифрової стратегії менеджменту персоналу дозволить компаніям оптимізувати бізнес у напрямі поліпшення процесу пошуку та найму кваліфікованих кандидатів на роботу.