МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ «ФОРМУЛИ 4 К» ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ

Автор(и)

  • Світлана КОВАЛЬЧУК Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут Автор https://orcid.org/0000-0001-9535-8678

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-31

Ключові слова:

грант, маркетинг, 4К, грантові програми

Анотація

У статті розглядаються маркетингові аспекти застосування «формули 4 К» при реалізації грантового проєкту «Розширюємо горизонти можливостей для хмельничан та ВПО «Хмельницький: Кооперація & Навчання & Інтеграція». Розглянуто та проаналізовано теоретичні підходи до формування концепції «4К».

Завантаження

Опубліковано

25.05.2023

Як цитувати

КОВАЛЬЧУК, С. (2023). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ «ФОРМУЛИ 4 К» ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 318(3), 199-206. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-31