ПАРАМЕТРИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРУ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЛЬТРІВ ПОШУКУ В ІНТРЕНЕТ-МАГАЗИНІ

Автор(и)

  • Руслан ШАМРІН Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Автор
  • Юлія ЛИЖНИК Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Автор https://orcid.org/0000-0003-3432-7581

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-19

Ключові слова:

Інтернет-маркетинг, товарні фільтри, параметрична класифікація, споживацький вибір, ефективність Інтернет-продажів

Анотація

В статті розглянуто питання необхідності та доцільності проведення параметричної класифікації споживчих якостей товару в процесі розробки послідовності товарних фільтрів, що будуть відображатися на основній сторінці Інтернет-магазину. Крім того запропонована авторська схема послідовності формування впливу параметричної класифікації споживчих якостей товару на ефективність діяльності Інтернет-магазину із визначенням позитивних та негативних наслідків на кожному з її етапів, наведено практичні приклади розробки параметричної класифікації товару та порівняно її результати із товарними фільтрами діючого інтернет магазину за відповідною групою товарів.

Завантаження

Опубліковано

25.05.2023

Як цитувати

ШАМРІН, Р., & ЛИЖНИК, Ю. (2023). ПАРАМЕТРИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРУ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЛЬТРІВ ПОШУКУ В ІНТРЕНЕТ-МАГАЗИНІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 318(3), 129-133. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-19