АДАПТАЦІЯ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ДО КРИЗОВИХ ВИКЛИКІВ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Наталія ШЕВЧЕНКО Черкаський державний технологічний університет Автор
  • Ірина ГАНЖАЛА Черкаський державний технологічний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-43

Ключові слова:

маркетингова стратегія ціноутворення, методи ціноутворення, ціноутворення на основі поведінки, кризові явища

Анотація

У статті розглянуто та систематизовано маркетингові стратегії та методи ціноутворення, які широко використовуються сучасними підприємствами. Визначено особливості їх застосування, трансформації в умовах виникнення кризових явищ. Розглянуто роль маркетингових досліджень у вирішенні стратегічних питань формування цінових стратегій підприємств в умовах кризових ситуацій. Під поняттям «кризові явища» розглянуто економічні кризи, пандемії, політичні турбулентності, війни. Наведено фактори впливу на зміну цінових стратегій підприємств відповідно до природи кризових явищ. Досліджено вплив штучного інтелекту на зміни в ціноутворенні. Розглянуто особливості формування та коригування цінових стратегій підприємств в умовах прояву кризових явищ на прикладі виникнення та динамічного поширення пандемії COVID-19, розгортання повномасштабної війни рф проти України. Наведено основні методи трансформації маркетингових цінових стратегій під впливом кризових явищ.

Завантаження

Опубліковано

31.01.2024

Як цитувати

ШЕВЧЕНКО, Н., & ГАНЖАЛА, І. (2024). АДАПТАЦІЯ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ДО КРИЗОВИХ ВИКЛИКІВ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 273-279. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-43