УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Наталія КУЗЬМИНЧУК Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна Автор https://orcid.org/0000-0002-9844-3429
  • Тетяна ШУБА Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна Автор https://orcid.org/0000-0002-7163-2721
  • Вікторія ЛЯШЕВСЬКА Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна Автор https://orcid.org/0000-0001-6520-3632
  • Катерина ПАРФЬОНОВА Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна Автор
  • Оксана БОЛОТНА Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна Автор https://orcid.org/0000-0002-0585-0819

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-18

Ключові слова:

товарна політика, маркетинг-мікс, конкурентне середовище, технологічний процес, транспортні підприємства

Анотація

Стаття присвячена проблемам удосконалення маркетингової товарної політики транспортних підприємств Охарактеризовано особливості маркетинг-міксу. Виділено напрямки розвитку сучасних підприємств.

Завантаження

Опубліковано

30.11.2023

Як цитувати

КУЗЬМИНЧУК, Н., ШУБА, Т., ЛЯШЕВСЬКА, В., ПАРФЬОНОВА, К., & БОЛОТНА, О. (2023). УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 324(6), 114-117. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-18