УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ БІЗНЕСОМ В УМОВАХ ВІЙНИ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-72Ключові слова:
торговельний бізнес, торгівля, інновації, управління, організація, ефективність діяльності, розвитокАнотація
Узагальнено особливості діяльності українських торговельних підприємств в умовах війни та акцентовано увагу на необхідної застосування інноваційних інструментів для їх ефективної діяльності. Представлено стадії розвитку інновацій на підприємств сфери послуг Обґрунтовано, що інноваційний розвиток торговельних підприємств має здійснюватись на засадах інтегрованості системи управління інноваціями в систему управління підприємством, за принципами комплексності, динамічності та гнучкості, , стратегічної орієнтації на формування і розвиток потенціалу підприємства. Оцінено майбутнє торговельних підприємств.. Доповнена реальність, служби доставки, трансформація торговельних послуг, інтернет-послуги уже застосовубться для обслуговування клієнтів. За результатами дослідження зроблено висновок, що автоматизація та зростання штучного інтелекту змінюють філософію торговельної діяльності, ключовими факторами розвитку торговельних підприємств стають кваліфікація персоналу, інтелектуальний потенціал колективу, якість, сервіс послуг та збалансований ресурсний потенціал.