МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-52

Ключові слова:

маркетинг персоналу, інноваційний розвиток, аграрне підприємство, сталий розвиток, бренд роботодавця

Анотація

У статті досліджено сутність маркетингу персоналу як складової інноваційного розвитку аграрних підприємств. Розкрито взаємозв’язок між концепцією сталого розвитку та впровадженням інновацій у систему управління персоналом. Визначено роль маркетингу персоналу у формуванні кадрового потенціалу, розвитку корпоративної культури та підвищенні конкурентоспроможності аграрних підприємств. Розглянуто основні етапи впровадження інноваційної моделі розвитку підприємства, охарактеризовано комунікаційну функцію маркетингу персоналу. Обґрунтовано напрями удосконалення HR-маркетингу в аграрному секторі, зокрема шляхом брендингу роботодавця, цифровізації комунікацій і розвитку компетенцій у сфері точного землеробства та автоматизації виробничих процесів. Запропоновані рекомендації спрямовані на підвищення ефективності управління трудовими ресурсами, розвиток інноваційної активності працівників і забезпечення сталого розвитку аграрних підприємств.

Завантаження

Опубліковано

16.10.2025

Як цитувати

МАНЬКО, С. (2025). МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 346(5), 351-356. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-346-5-52