МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА АГРАРНИХ ФОРМУВАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-13Ключові слова:
маркетингова комунікаційна політика, аграрні формування, маркетинг, стратегія, льське господарствоАнотація
У статті розглянуто маркетингову комунікаційну політику аграрних формувань, її основні форми та можливості застосування в аграрному секторі економіки. Досліджено основні умови для розробки маркетингової комунікаційної політики, а також фактори, які впливатимуть на ці рішення в сільському господарстві. Наведено ролі кожного елемента в загальному комунікаційному процесі та визначено основні підходи, які використовуються у процесі розробки комунікаційних планів. Також розглянуто та оцінено вплив чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на результати діяльності агроформувань. Виявлено ключові тенденції розвитку сільського господарства в Україні, що дозволило сформувати передумови для розробки маркетингової комунікаційної стратегії. Визначено ключові переваги для застосування в сільському господарстві маркетингових комунікаційних інструментів.