ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31891/Ключові слова:
цифрові інструменти, цифрові платформи, освітній процес, вища школа, оптимізаціяАнотація
В роботі проаналізовані можливості, переваги та недоліки окремих цифрових інструментів, які застосовуються в освітньому процесі, зокрема цифрових платформ. Проведений SWOT-аналіз процесу формування цифрового освітнього середовища у світі, ідентифіковані вітчизняні проблеми цього процесу. Надані рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу вітчизняних ЗВО за допомогою цифрових інструментів, зокрема, за напрямами організації дистанційного і підтримки змішаного та традиційного навчання, підвищення інтерактивності, залучення неформальної (інформальної) освіти, формування практичних навичок здобувачів та пошуку роботи випускників, організації наукових досліджень, персоналізації та психологічної підтримки навчання. Зроблені висновки, намічені напрями подальших досліджень