СУТНІСНО-ЗМІСТОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-68Ключові слова:
модернізація, внутрішня торгівля, індустріалізація, суспільство, осучаснення, оновленняАнотація
Узагальнено еволюцію наукових поглядів стосовно вивчення сутності модернізації та виділено такі її періоди – індустріалізація та формування початкових положень теорії модернізації, посилення індустріалізації та утвердження базових положень теорії модернізації, постіндустріалізація та розширення положень теорії модернізації, неоіндустріалізація та формування нових підходів до модернізації. Визначено складові (організаційна, економічна, фінансова, інноваційна, інституційна, соціальна) та аспекти сутнісного трактування поняття «модернізація системи внутрішньої торгівлі». Під модернізацією системи внутрішньої торгівлі запропоновано розуміти об’єктивну зміну якісних характеристик її оновлення та осучаснення, у результаті чого досягається вищий рівень ефективності та структурно-збалансованого зростання.