ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У В2В МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Світлана ХРУПОВИЧ Західноукраїнський національний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-8439-6505
  • Олександр МАЗУР Західноукраїнський національний університет Автор
  • Антон СЛИВЯК Західноукраїнський національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/

Ключові слова:

штучний інтелект, маркетинг В2В, великі дані, інновації, аналітика даних, клієнтський досвід

Анотація

У статті досліджуються сучасні технології використання штучного інтелекту в маркетингу. Здійснено аналіз останніх досліджень та публікацій в сфері використання великих даних при прогнозуванні поведінки споживача. Виокремлено напрямки з найбільш високим коефіцієнтом використання штучного інтелекту у бізнесі. У цьому контексті, акценти виставлено на створення генерованого контенту; автоматизовану сегментацію цільового ринку; проведення конкурентного порівняльного аналізу. Висвітлюється необхідність вивчення персональних даних клієнта для автоматизації зв’язку із ним та генерування контенту. Обговорюються рекомендації застосування інструментів штучного інтелекту у цифровій рекламі на різноманітних платформах соціальних мереж. Систематизовано можливості використання штучного інтелекту, які є найбільш перспективними у сегменті В2В. Визначено серед таких напрямків моделювання та прогнозування за допомогою аналітики, генерованої ШІ, генерування контенту цією технологією та масштабування бізнесу через клієнтський досвід.

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ХРУПОВИЧ, С., МАЗУР, О., & СЛИВЯК, А. (2024). ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У В2В МАРКЕТИНГУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 354-357. https://doi.org/10.31891/