ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У В2В МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/Ключові слова:
штучний інтелект, маркетинг В2В, великі дані, інновації, аналітика даних, клієнтський досвідАнотація
У статті досліджуються сучасні технології використання штучного інтелекту в маркетингу. Здійснено аналіз останніх досліджень та публікацій в сфері використання великих даних при прогнозуванні поведінки споживача. Виокремлено напрямки з найбільш високим коефіцієнтом використання штучного інтелекту у бізнесі. У цьому контексті, акценти виставлено на створення генерованого контенту; автоматизовану сегментацію цільового ринку; проведення конкурентного порівняльного аналізу. Висвітлюється необхідність вивчення персональних даних клієнта для автоматизації зв’язку із ним та генерування контенту. Обговорюються рекомендації застосування інструментів штучного інтелекту у цифровій рекламі на різноманітних платформах соціальних мереж. Систематизовано можливості використання штучного інтелекту, які є найбільш перспективними у сегменті В2В. Визначено серед таких напрямків моделювання та прогнозування за допомогою аналітики, генерованої ШІ, генерування контенту цією технологією та масштабування бізнесу через клієнтський досвід.