ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-32Ключові слова:
міжнародний туризм, туристична привабливість, туристичний ринок, чинники розвитку, соціально-економічна ефективність, туристичні потокиАнотація
У статті проаналізовані чинники міжнародного туризму, які можуть виступати драйверами розвитку туристичного бізнесу. Аналіз чинників проведено по відношенню до національного ринку та з урахуванням світових тенденцій. Встановлено, що основними чинниками, які впливають на розвиток міжнародного туристичного ринку, виступають статичні та динамічні фактори. Оцінку чинників у статті запропоновано здійснювати стосовно динамічних факторів, якими виступають, зокрема, соціально-економічні. Аналіз чинників зростання привабливості світової туристичної галузі проведено у розрізі субрегіонів. На національному рівні, дослідження чинників розвитку туристичного бізнесу пов'язуються з критичним аналізом сучасного стану галузі. Так, у статті наведено матрицю позитивних (каталізаторів) і негативних (інгібіторів) чинників впливу на розвиток туристичної галузі України. Надано оцінку соціально-економічній ефективності туризму з виокремленням відповідних показників. Фактологічна оцінка чинників розвитку туризму у статті підкріплена статистичними матеріалами.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ю. ПЕТРУШЕНКО, Ф. ЖУРАВКА, І. МАРЕХА, М. НОВГОРОДЦЕВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

