АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-27Ключові слова:
маркетинг, маркетингові комунікації, комерційний банк, прямий продаж, реклама, імідж, репутаціяАнотація
В статті проаналізовано маркетингові комунікації комерційного банку та ступінь їх ефективності у просуванні банківських послуг. Зазначено перешкоди у розвитку маркетингових комунікацій комерційних банків України. Розглянуто класичні інструменти маркетингових комунікацій, обґрунтовано важливість та необхідність використання нових підходів до банківського маркетингу. Проведений аналіз основних властивостей, притаманних кожній категорії засобів маркетингових комунікацій. Визначені етапи управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 С. КОВАЛЬЧУК, Є. ЗАБУРМЕХА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

